راهنمای پشتیبانی

راهنمای پشتیبانی ، تمدید ، فرمها و اطلاعات عمومی

راهنمای پشتیبانی ، تمدید ، فرمها و اطلاعات عمومی در این بخش دسته بندی شده اند.

نرم افزارهای متعددی برای کنترل ترافیک وجود دارد نظیر DUmeter یا NetWorx ولی بخش پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می‎تواند شما را برای استفاده از برنامه Wireshark راهنمایی نماید.
زمانیکه خطهای تلفن نمایندگی سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL مشغول باشد و یا شخصی برای پاسخگویی در نمایندگی نباشد، شما به صورت خودکار به تهران متصل می شوید. البته لازم به ذکر است که برای شما هزینه تلفن داخل شهری محاسبه می‎گردد.
زمانی که پسورد خود را در سایت تغییر می دهید اگر مودم ADSL شما به حالت NAT تنظیم شده باشد حتماً باید پسورد را در داخل مودم ADSL هم تغییر دهید تا بتوانید با پسورد جدید به اینترنت متصل شوید.
خیر، پارس آنلاین جهت بالا بردن امنیت کاربران ADSL از این کار جلوگیری می‌کند.
قرارداد قبلی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شما تا چند ساعت دیگر ادامه دارد و تا آن زمان قرارداد شما به عنوان پشتیبان می ماند و از آن ساعت به بعد می‎توانید با خاموش روشن کردن مودم ADSL قرارداد جدید را فعال نمایید اگر قبل از زمان اتمام قرارداد قبلی، ترافیک مصرفی شما به پایان برسد با یک بار روشن خاموش کردن مودم ADSLمی‎توانید از قرارداد پشتیبان خود استفاده نمایید.
به علت رایگان بودن ترافیک سرویس اینترنت پرسرعت ADSL در این ساعات تعداد زیادی از کاربران دانلودهای خود را در این زمان انجام می دهند که باعث استفاده از حداکثر پهنای باند شده و موجب کندی در این ساعات می‎شود.

گیگابایت 128Kbps = 8 گیگابایت 256Kbps = 16 گیگابایت 512Kbps = 35 گیگابایت 1024Kbps = 120 گیگابایت 2048Kbps = 240

خیر، سیستم به صورت خودکار در ساعت رایگان از ترافیک اینترنت پرسرعت شما کسر نمی‎کند.
برای این که دانلود کردن تنها دلیل کسر ترافیک نیست و .هر گونه ارسال و دریافتی نظیر باز کردن سایت یا مشاهده فایلهای تصویری و یا گوش کردن به فایلهای صوتی به صورت آنلاین باعث کسر ترافیک می‎گردد.
یک کد امنیتی بعد از نام کاربری و کلمه عبور لازم است که باید آن را حتماً بدون فاصله وارد نمایید.
در پایان قرارداد دوره ای سرویس اینترنت پرسرعت ADSL کاربر اگر از ترافیک این قرارداد مقداری باقی بماند به دوره بعد انتقال نمی یابد ولی اگر کاربر ترافیک اضافی خریداری کند و یا ترافیکی از سمت پارس آنلاین به عنوان هدیه به کاربر اضافه شود مقدار ترافیک باقیمانده به دوره بعد انتقال می‎یابد.
شما از شارژ موقت در قرارداد اینترنت ADSL قبلی استفاده کرده اید و زمانی که قرار داد جدید تمدید می‎کنید، میزان ترافیکی که روی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شارژ موقت مصرف کرده اید از قرارداد جدید شما کسر می‎شود.
به دلیل اینکه BURST خط برای کاربران اینترنت ADSL در نظر گرفته می شود که باعث می شود شما در زمانی که سرویس اینترنت پرسرعت ADSL پایین‎تری داشتید بتوانید در صورت آزاد بودن ترافیک در مرکز مخابرات بیش از سرویس خریداری شده سرعت داشته باشید مطمئناً شما در زمان اوج مصرف تفاوت را احساس خواهید کرد.
شما باید مراتب جابجایی و یا انتقال خط را قبل از جابجایی، به بخش فروش سرویس اینترنت پرسرعت ADSL پارس آنلاین اطلاع رسانی می کردید لذا اکنون باید از طریق بخش فروش ADSL نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید.
بله. استفاده از موارد فوق از حجم ترافیک سرویس اینترنت پرسرعت ADSL کم می‎کند.
منظور از ترافیک دریافتی میزان حجم دانلود و ترافیک ارسالی میزان حجم آپلود در سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می‎باشد.
شما هرگاه می خواهید ترافیک باقیمانده واقعی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL خود را ببینید باید حتما یک بار مودم ADSL خود را خاموش و روشن نمایید تا میزان ترافیک مصرفی تا زمان قطعی را در سایت مشاهده نمایید.
ترافیک مجاز میزان ترافیک در ابتدای قرارداد و ترافیک باقیمانده میزان ترافیک باقیمانده از قرارداد سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شما گفته می شود.
وارد سایت شوید و در قسمت ورود کاربران ADSL نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و در این قسمت نسبت به تمدید سرویس اینترنت پرسرعت ADSL اقدام نمایید همچنین شما می توانید برای تمدید به صورت غیر آنلاین با واحد تمدید سرویس اینترنت پر سرعت ADSL شرکت ارتباط برقرار نمایید.
دوره برطرف شدن مشکلات کابل برگردان 72 ساعت می باشد لذا در صورتیکه بعد از 72 ساعت مشکل قطع ماندن سرویس اینترنت پر سرعت ADSL من مرتفع نگردید، با بخش پشتیبانی سرویس اینترنت پر سرعت ADSL شرکت پارس آنلاین تماس حاصل فرمایید.
این مشکل مربوط به ارتباط شما با مرکز مخابرات می‌باشد. لذا شما اول باید چک کنید که آیا خط تلفن شما بوق دارد و یا خط یکطرفه نباشد در این صورت باید ابتدا به شماره 17 اعلام خرابی کنید
در ابتدا وارد سایت می‎شوید و در قسمت ورود کاربران ADSL نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و به قسمت مدیریت سرویس و پس از آن به سربرگ گزارش مصرف ADSL می‎روید و جدول گزارش مصرف اینترنت پرسرعت ADSL خود را مشاهده می‎‎نمایید.
خیر. بررسی سایتهای دیده شده در گزارش مصرف اینترنت ADSL مقدور نمی باشد.