من به اشتباه 2 بار سرویس اینترنت پرسرعت خود را تمدید کردهام و هر دو بار در حساب کاربریام ( صفحه مربوط به هر مشترک ) ثبتشده است. چگونه این مشکل را پیگیری کنم؟
طراح2017-09-02T08:39:13+04:30یکی از خریدها برای حال و سرویس دیگر به عنوان سرویس پشتیبان در نظر گرفته میشود و زمانی که قرارداد فعلی شما به اتمام برسد ( اتمام حجم سرویس کنونی یا زمان قرارداد ) سرویس پشتیبان به صورت خودکار فعال خواهد شد و روزهای باقی از سرویس اینترنت پرسرعت قبلی سوخت میشود. همچنین شما میتوانید چنانچه خواستار برگشت هزینه یکی از سرویسهای اینترنت پرسرعت بودید با شماره 1585 تماس گرفته و درخواست برگشت از فروش خرید دوم را دهید.