راهنمای پشتیبانی

راهنمای پشتیبانی

در پایان قرارداد دوره ای سرویس اینترنت پرسرعت ADSL کاربر اگر از ترافیک این قرارداد مقداری باقی بماند به دوره بعد انتقال نمی یابد ولی اگر کاربر ترافیک اضافی خریداری کند و یا ترافیکی از سمت پارس آنلاین به عنوان هدیه به کاربر اضافه شود مقدار ترافیک باقیمانده به دوره بعد انتقال می‎یابد.
شما از شارژ موقت در قرارداد اینترنت ADSL قبلی استفاده کرده اید و زمانی که قرار داد جدید تمدید می‎کنید، میزان ترافیکی که روی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شارژ موقت مصرف کرده اید از قرارداد جدید شما کسر می‎شود.
به دلیل اینکه BURST خط برای کاربران اینترنت ADSL در نظر گرفته می شود که باعث می شود شما در زمانی که سرویس اینترنت پرسرعت ADSL پایین‎تری داشتید بتوانید در صورت آزاد بودن ترافیک در مرکز مخابرات بیش از سرویس خریداری شده سرعت داشته باشید مطمئناً شما در زمان اوج مصرف تفاوت را احساس خواهید کرد.
شما باید مراتب جابجایی و یا انتقال خط را قبل از جابجایی، به بخش فروش سرویس اینترنت پرسرعت ADSL پارس آنلاین اطلاع رسانی می کردید لذا اکنون باید از طریق بخش فروش ADSL نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید.
بله. استفاده از موارد فوق از حجم ترافیک سرویس اینترنت پرسرعت ADSL کم می‎کند.
منظور از ترافیک دریافتی میزان حجم دانلود و ترافیک ارسالی میزان حجم آپلود در سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می‎باشد.
شما هرگاه می خواهید ترافیک باقیمانده واقعی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL خود را ببینید باید حتما یک بار مودم ADSL خود را خاموش و روشن نمایید تا میزان ترافیک مصرفی تا زمان قطعی را در سایت مشاهده نمایید.
ترافیک مجاز میزان ترافیک در ابتدای قرارداد و ترافیک باقیمانده میزان ترافیک باقیمانده از قرارداد سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شما گفته می شود.
وارد سایت شوید و در قسمت ورود کاربران ADSL نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و در این قسمت نسبت به تمدید سرویس اینترنت پرسرعت ADSL اقدام نمایید همچنین شما می توانید برای تمدید به صورت غیر آنلاین با واحد تمدید سرویس اینترنت پر سرعت ADSL شرکت ارتباط برقرار نمایید.
دوره برطرف شدن مشکلات کابل برگردان 72 ساعت می باشد لذا در صورتیکه بعد از 72 ساعت مشکل قطع ماندن سرویس اینترنت پر سرعت ADSL من مرتفع نگردید، با بخش پشتیبانی سرویس اینترنت پر سرعت ADSL شرکت پارس آنلاین تماس حاصل فرمایید.